recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - opgradere til 2160p og Atmos/DTS X
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

opgradere til 2160p og Atmos/DTS X

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
allando Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 380
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allando Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: opgradere til 2160p og Atmos/DTS X
    Sendt: 23-November-2019 kl. 19:14
Hej Alle

Jeg overvejer at opgradere fra 5.1 til 5.1.2

Mangler 2160p receiver/atmos/dts x

Jeg overvejer at købe en Sony STR DN1080 AV-Receiver og 2 SVS Prime Elevation højttalere.

Jeg har en Nvidia Shield (den der kom i 2017).

Lyder det helt forkert?

Eller er der andre gode forslag?

vh Allan


Redigeret af allando - 23-November-2019 kl. 19:20
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2019 kl. 21:13
nu ved jeg ikke hvad den Sony koster, men prøv at ligge i retning af marantz også, her får man et godt produkt, som har alt og spiller utrolig godt 
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
allando Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 380
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allando Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2019 kl. 15:11
Oprindeligt skrevet af Vilstrup Vilstrup skrev:

nu ved jeg ikke hvad den Sony koster, men prøv at ligge i retning af marantz også, her får man et godt produkt, som har alt og spiller utrolig godt 

Sony'en koster vejledende kr. 6.500 men er ofte på udsalg til omkring kr. 3.000.

Synes der er en fornuftig pris.

Er der en speciel Marantz du tænker på?

Hvad med Pioneer VSX-934?

Er SVS højttalerne ok?
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2019 kl. 15:53
Oprindeligt skrevet af allando allando skrev:

Oprindeligt skrevet af Vilstrup Vilstrup skrev:

nu ved jeg ikke hvad den Sony koster, men prøv at ligge i retning af marantz også, her får man et godt produkt, som har alt og spiller utrolig godt 

Sony'en koster vejledende kr. 6.500 men er ofte på udsalg til omkring kr. 3.000.

Synes der er en fornuftig pris.

Er der en speciel Marantz du tænker på?

Hvad med Pioneer VSX-934?

Er SVS højttalerne ok?

Ba det vist nogle fine højttalere. Og 3000kr for en receiver er også billigt, men husk nu at de billige Sony har ikke de søhelt store kræfter, så afhængig af hvor krævende dine højttaler er, så kan det være at du skal overveje at ofre lidt mere, for at være sikker på at der er saft og kraft nok.
Hvilken receiver fra marantz vil jeg anbefale, uha den er svær. Har altid et øje til de store modeller, men ellers ved jeg at man får masser af guf i marantz sr500x serie.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2019 kl. 16:25
Jeg har en liggende i kassen, som jeg købte til åbningssalg i POWER.
Bor i Esbjerg.
Pris: 2.500 kr. Hvis du er interesseret, så skriv en PM...
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu