recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zaptor/smarttv og Samsung tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zaptor/smarttv og Samsung tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Zaptor/smarttv og Samsung tv
    Sendt: 25-November-2019 kl. 20:40
Har fået fat i et nyt samsung tv.
Zaptor boks starter op med de 5 cirkler, men når boks er færdig med at starte op er der sort skærm. Trykker jeg på skærm info står der 1280*720 og 50p
uanset hvad jeg vælger i blå menu på zaptor(576p,720p eller 1080i) går tv i sort skærm.
Apple tv virker som det skal.
Kobler jeg zaptor til gammel tv virker det fint.

Jeg kan ikke finde nogen steder på samsung tv hvor jeg kan ændre billedopløsning.
Hvad filen gør jeg forkert?
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2019 kl. 11:08
 Opløsningen på et TV er altid den som panelet har, hvilket i dag enten er 1080 eller 2160, det kan der ikke ændres på.
Der kan modtages input på 576i, 720p, 1080l/p og for UHD 2160p.
Er det samme kabel der blev brugt på det andet TV.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2019 kl. 17:39
Yep samme kabel.

Har afprøvet samme kabel på apple tv, ingen problemer.
Det kabel der var på apple tv har jeg sat i zaptor, og nu virker begge.
Skifter jeg kabel tilbage til zaptor, kommer fejl.

Har bestilt nye kabel til det hele.
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2019 kl. 15:29
Update : fik skiftet til nye kabler, sort skærm på tv. Display: 1080i, tager jeg strøm på zaptor, kan jeg se de 5 cirkler, når den er opstartet, sort skærm.
Apple tv virker fint på samme kabel.
Har fået fat i en anden zaptor boks, samme problem.

Kobler jeg igennem pioneer VSX-529 og op i tv kører boks som det skal.

Der er et eller andet jeg overser, nogen bud?


Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu