recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mic og lader til iPhone Xs samtidig?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mic og lader til iPhone Xs samtidig?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mic og lader til iPhone Xs samtidig?
    Sendt: 27-November-2019 kl. 12:13
Hej

Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig, hvad jeg skal bruge af adapter, for at kunne have en mic fx fra RØDE sat til min iPhone Xs Max og samtidig kunne lade telefonen?

Jeg har kun kunne finde adaptere der tillader, at man kan oplade samtidig med, at man kan tilslutte et headset.

Anyone? Smile
          
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2019 kl. 14:40
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2019 kl. 14:47
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2019 kl. 09:40
Hej Per

Jeg har set den du linker til, men hvis du kigger på enheden, så er det kun "Audio Output" ved de porte, og det kan jeg jo ikke bruge?

          
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2019 kl. 09:57
Det kan jeg ikke se.

Begge angiver at du kan foretage opkald samtidig med du lader. Så for mig vil MIC virke.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2019 kl. 10:02
Du kan vel også bare lade din telefon trådløst??

Jeg har købt en i Kina til 30 kr og jeg lader slet ikke med kabel mere. Det er at ligge telefonen på laderen.





Redigeret af PerW - 28-November-2019 kl. 10:03
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2019 kl. 10:13
Kan du ikke se det? Det står da direkte på enheden :)

Lidt svært at lade min telefon trådløst når jeg går rundt med en gimbal og skal fange skatere m.m. i farten :)
          
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2019 kl. 11:05
Men headset er jo både lyd ud og ind.

Og hvis de angiver at du kan bruge dem til at foretage opkald med, så har du både lyd ud og ind.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu