recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sanyo Z5 - keystone er væk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sanyo Z5 - keystone er væk

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sanyo Z5 - keystone er væk
    Sendt: 02-December-2019 kl. 14:50
Efter min projektor har været gemt væk i et års tid har jeg nu genintroduceret den i stuen. Alt i alt rigtig lækkert at have den tilbage, men jeg har et problem med keystone

Muligheden for at korrigere ved keystone er der simpelthen ikke. Der hvor keystone er i følge manualen er der intet. menu > Settings > Keystone

Ikke alle menupunkter er tilgængelige hele tiden, da det afhænger af hvilke kilder der er tilsluttet. De ike tilgængelige menupunkter er mørkegrå og det er ikke muligt at highlighte dem. Det der virkelig undrer mig er At Keystone slet ikke er der. Det er fuldstændig væk fra menuen.

Det er sikkert mig der har lavet en fejl, men jeg ved simpelthen ikke hvor.

Håber virkelig der en løsning her på forum, da google i dette tilfælde heller ikke er min ven
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2019 kl. 11:56
Har du valgt "Advanced Menu"?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2019 kl. 12:49
Bør du bruge Keystone? 

Mig bekendt gør det ikke noget godt for billedet.
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2019 kl. 13:12
Så vidt jeg husker er der valgt Advanced Menu. Det tjekker jeg lige op på i aften. 

Nej keystone gør ikke noget godt for billedet, men det er et af de kompromisser der nødvendigvis må tages i en dagligstue. Keystone er under alle omstændigheder bedre end trapezform. Projektoren står på en hø skammel, så det nemmeste hack er jo selvfølgelig at jeg finder en skammel der er 20 cm højere:-) under alle omstændigheder, så vil jeg gerne vide hvordan jeg indstiller Keystone
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu