recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Headset på LG C9 LØST
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Headset på LG C9 LØST

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Branchekender Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2014
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Branchekender Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2019 kl. 13:39
Jeg kan ikke hjælpe dig med dit TV problem, men der er et alternativ, som man kan bruge til alle TV med en lydudgang (f.eks. en hovedtelefonudgang).


Det er en diskret bluetoothsender med bluetooth 5.0 som kan sende til to hovedtelefoner på samme tid.

Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2019 kl. 20:13
Det er selvfølgelig en løsning, men lidt irriterende når der er indbygget Bluetooth.

Redigeret af johnny57 - 04-December-2019 kl. 20:35
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2019 kl. 18:24
Efter at jeg har Googlet problemet, og læst en del. Har jeg fundet 1 løsning. Køb et par Beatsstudio 3 så er problemet løst. Alle andre headset jeg har prøvet virker IKKE.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu