recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mærkelige farver på Netflix Sony tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mærkelige farver på Netflix Sony tv

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2019 kl. 20:51
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Klip 1&2 er ens? Det sidste klip findes kun i en version, og kan så ikke sammenlignes med andet. 
Hov ja, link er rettet.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2019 kl. 06:48
Det ligner noget dynamisk billedbehandling. Er du sikker på, at skærmen kører i samme billedprofil, når du ser Netflix hhv. fra indbygget app og via en HDMI-kilde? Husk at skærmen kan have forskellige indstillinger for hver inputkilde.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2019 kl. 06:59
ja den er sat til standard også i app profilen(Dolby vision). Herefter har jeg prøvet at sige nulstil alt.

Umiddelbart oplever jeg kun problemet med Dolby vision på den indbyggede Netflix player.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2019 kl. 08:13
Hmm, det er spøjst. Jeg husker ikke at have set problemet før.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2019 kl. 19:38
er der ikke en med et af8 eller ag8 som kan teste de første 4 scener i “let it snow” i Dolby vision med den indbyggede Netflix player.

Er jeres scener også grønne eller ser der normalt ud ?
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2019 kl. 20:20
Jeg har en A1, med samme Android version som en AF/AG 8, og måske dermed samme Netflix app version. Og mit Netflix billede står bedre end din ATV version ( og kan måske skyldes din optagelse og sidenhen afspilning på en iPad ). Og først da jeg spillede dine efterspurgte scener, fandt jeg ud af, at jeg har set hele filmen på Netflix. Så jeg kan dermed oplyse, at der på intet tidspunkt optræder underlige farver/kontraster.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2019 kl. 07:08
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Jeg har en A1, med samme Android version som en AF/AG 8, og måske dermed samme Netflix app version. Og mit Netflix billede står bedre end din ATV version ( og kan måske skyldes din optagelse og sidenhen afspilning på en iPad ). Og først da jeg spillede dine efterspurgte scener, fandt jeg ud af, at jeg har set hele filmen på Netflix. Så jeg kan dermed oplyse, at der på intet tidspunkt optræder underlige farver/kontraster.

Tak for info.
Jeg fik løst problemet i går, det krævede åbenbart en genstart. Så jeg fjernede strømmen i 30 sekunder, derefter var billedet normalt igen.

Er ikke super imponeret af Sony/Android tv.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu