recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Findes der noget ok 49/50" til max. 3000 kr?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Findes der noget ok 49/50" til max. 3000 kr?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jesper2730 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper2730 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Findes der noget ok 49/50" til max. 3000 kr?
    Sendt: 03-December-2019 kl. 12:19
Hej

Jeg vil gerne give et TV i julegave, men er usikker på hvor langt man kommer for 3000 kr som er ca. den grænse jeg har sat.

Fysisk er der kun plads til et TV på. ca 50", større er udelukket.

Modtager ser mest programmer som Den Store Bagedyst og diverse realityshows (ja, det er en pige), måske en film i ny og ny og stort set aldrig sport. Kilder vil være den indbyggede DVB-C tuner, en Apple TV box og en ChromeCast.

Købte faktisk et Panasonic TX-49GX525E for 2200,- til formålet her i fredags, men er usikker på om det simpelthen er for dårlig kvalitet, selv til det beskrevne brug. Tænker det er svært at bygge kvalitet og kunne sælge det for 2200,-.

Har svært ved at finde anmeldelser, bortset fra i England på den model der hedder TX-49GX550/551 som måske bare er UK modellen af samme tv. Anmeldelserne der er meget blandet.

Har i bud på hvad jeg ellers skal se på?

mvh
Jesper
Til top
Henrik_45 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Januar-2008
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_45 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2019 kl. 15:37
Et Panasonic TX-49GX525E er et udmærket TV til formålet og at du har fået det til 2200 kr er kun et plus.
Det må være en Sort Fredagspris :)
Til top
Jesper2730 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper2730 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2019 kl. 15:54
Glimrende, det bliver det så. Tak for svar.

Faktisk var det en del af Powers normale tilbud, men det blev da købt i fredags, så lidt BF var der over det ;-)

mvh
Jesper
Til top
Meekos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2020
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Meekos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2020 kl. 08:15
Hej :-)

Så hvordan er skærmen? Jeg er lidt nysgerrig eftersom jeg står lidt i samme situation, og jeg kan kun finde een anmeldelse af den, og det er fra en forbruger, der er meget utilfreds med den. 

Prisen er 2299, hvilket jo er et fint beløb, hvis det ellers har et udmærket billede. :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu