recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beskyttelses/panzer glas til IPhone 11pro ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beskyttelses/panzer glas til IPhone 11pro ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rskadk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Marts-2012
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rskadk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beskyttelses/panzer glas til IPhone 11pro ?
    Sendt: 04-December-2019 kl. 20:03
Hej,

Hvad vil anbefale af beskyttelsesglas? Og hvad skal man undgå?

Det skal være “glas” og ikke film.

Jeg foretrækker noget der går helt ud til kanten. Og det er noget med skærmen runder lidt, så det skal bue lidt ned af?

Derudover noget der føles som glas, så man ikke kan nærke man har det på..


Redigeret af rskadk - 04-December-2019 kl. 20:04
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2019 kl. 15:15
Jeg bruger dem her på 2 stk iPhone XS, 1 stk 11 pro og 2 stk XR


Om de gør andet end at beskytte mod ridser, det ved jeg ikke. Men særlig XR og den ene XS udsættes jævnligt for fald på gulvet 😱

EDIT: Jeg har prøvet PanzerGlass. Det gør jeg aldrig igen. De slipper og revner, det er min erfaring. DD har det ene XS haft det samme “glas” på fra linket i 4 mdr. uden en revner eller luftbobler.


Redigeret af janLp - 10-December-2019 kl. 15:29
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu