recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Argon TT pladespiller koblet til Onkyo R380
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Argon TT pladespiller koblet til Onkyo R380

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Roed001 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-September-2018
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roed001 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Argon TT pladespiller koblet til Onkyo R380
    Sendt: 05-December-2019 kl. 08:13
Hej

Jeg har i fødselsdagsgave fået en Argon TT pladespiller med indbygget RIAA-forstærker. Jeg har en Onkyo R-380 reciever som jeg gerne vil koble denne til. Jeg har i dag koblet denne til mit TV via yousee boks og en Blu-ray ind via HDMI. Jeg har prøvet at koble min pladespiller til via TV/CD input jvf manualen, men jeg ved ikke om hvordan jeg får lyden ud igennem højtalerne. Jeg har prøvet at vælge TV/CD på fjernbetjeningen for at komme over på denne, men der kommer stadig ikke lyd ud gennem højtalerne. Er der nogle der ved om jeg skal ind i Advance set-up og vælge noget det for at dette virker, eller har I foreslag til hvordan dette kan virke.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu