recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG OLED slukker automatisk?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG OLED slukker automatisk?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG OLED slukker automatisk?
    Sendt: 08-December-2019 kl. 07:32
Min søster har købt en LG B9 i går
Den kørte i timevis, men slukkede så pludseligt
Har søgt efter løsninger (timere, HDMI CEC osv.) fra andre med samme problem
Hvad kan det ellers være?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2019 kl. 08:49
Det skyldes med garanti "auto-sluk". Det kan slås fra inde i menuen. TVet kan også slukke efter 10-15 min, hvis det ikke får signal.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2019 kl. 09:09
Mine slukker også automatisk kan dog ikke huske om det er 6 eller 8 timer det er sat til, mine ivrige tv-seer fik faktisk på det ene i aftens en menu om at tv-et vil slukke, dvs. det har været uberørt i noget tid "Matador via ATV4K" men om det var 6 eller 8 kan ski ikke huske.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
K_J Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-August-2014
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2019 kl. 22:31
På mit lg får jeg mulighed for at trykke på ok knappen inden det slukker.
Det er ret mange timer det skal stå urørt inden det selv slukker. 
Hvis mit ATV står på pauseskærm slukker detdog efter Ca. 5min,men det er nok nærmere ATV der slukker og dermed slukker skærmen også. 
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2019 kl. 08:33
Ja, det slukker, og er skide smart når man er faldet i søvn foran kuk-kassen Beer
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2019 kl. 09:53
Slå det fra i menuen.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu