recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvorfor hader så mange SW: The Last Jedi?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvorfor hader så mange SW: The Last Jedi?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 13:34
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

... synes personen Rey tilfører meget godt til en vellykket actionfilm.

Må jeg spørge, hvad det er du syntes hun tilfører?
Så må jeg spørge hvad det er du hader ved den nye trilogi? 
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 13:35
Hej , jeg synes at de 3 første film er klart de bedste. Alle de nyeste er simpelthen uden charme , og halv dårligt skuespil/skuespillere. Ifgl IMDB , ja så får de 3 gamle film altså også markant bedre ratings, end alle de nye...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 13:39
Men som så meget andet , ja så er det jo nok aldersbetinget. Tror vi er mange der forherliger de ting vi hørte og så som unge , det gør jeg nok også selv...Har det på samme måde med fex James Bond...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 23:12
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Men som så meget andet , ja så er det jo nok aldersbetinget. Tror vi er mange der forherliger de ting vi hørte og så som unge , det gør jeg nok også selv...Har det på samme måde med fex James Bond...
MVH

Jeg er godt oppe i 50'erne og kan bedst lide både de nyeste SW film og de nyeste JB film med Daniel Craig. Bliver oftest skuffet (med undtagelser) når jeg genser film fra min ungdom, som jeg husker som gode..

Sådan er vi - heldigvis - så forskellige Smile
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 23:29
Deschain,

Jeg er godt nok ikke fyldt 50.......

Men jeg deler dit synspunkt, ikke mindst med Bond filmene.
Og så var hele familen for øvrigt i Hammel bio fredag aften for at se starwars. Fin film, ikkenoget mesterværk, men vi var underholdte.
Episode 4, 5 og 6 var mesterværker i sin tid, i dag er de sådan mere la la.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 23:41
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

... synes personen Rey tilfører meget godt til en vellykket actionfilm.

Må jeg spørge, hvad det er du syntes hun tilfører?
Så må jeg spørge hvad det er du hader ved den nye trilogi? 
Læs tråden forfra, så får du svaret.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Da_Nizzel Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Marts-2016
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Da_Nizzel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2019 kl. 19:00
Jeg kan rigtig godt li det univers som de lavede i de originale film (E4-6). Jeg kunne også godt li det som J. J. Abrams fik opbygget i The Force Awakens. Men Disney gav alt for meget kunstnerisk frihed til Rian Johnson og der var ikke nogen rød tråd i handlingen. Så da Rian Johnson ville skrotte den gamle historie og fokuserede mere på flotte scener end en god handling, så gik det helt galt for Star Wars og især humoren var virkelig skidt !!!!
Man skulle mene at de havde alle muligheder for at lave nogle fede film, når bare titlen kan sælge millioner af billetter, de har allerede universet bygget og de har haft masser af år til at komme med nogle fede historier og en masse bøger de kan trække inspiration fra. 
Jeg har ikke fået set The Rise of Skywalker endnu og var det ikke for J. J. Abrams, så havde jeg ikke set den før andre købte filmen, for Disney har virkelig ødelagt den serie.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu