recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wifi harddisk til ipad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Wifi harddisk til ipad

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Wifi harddisk til ipad
    Sendt: 13-December-2019 kl. 08:37
Hej

Jeg mangler en lille wifi harddisk på batteri som kan "streame" film til to stk ipad, nogen som har bud på hvad jeg skal købe?

Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2019 kl. 08:44
for LANG tid siden (nok i '13) købte jeg en 1TB seagate wireless plus. Det har virket uden problemer.
Eneste "ulempe" var at filmene skal ligge i et format som IOS native kan afspille. Altså ikke noget med at den kunne afspille MKV, da det er den interne IOS afspiller der bruges.


Redigeret af kim.t - 13-December-2019 kl. 08:47
Til top
AnyFellow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AnyFellow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2019 kl. 09:56
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2019 kl. 10:34
Tak for svar. Sidste jeg kiggede synes jeg der var rigtig mange forkellige typer, men er åbenbart ikke en ting mere. 
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2019 kl. 11:00
fandt en mulig løsning da jeg er i tvivl om en harddisk kan nå at komme til onsdag næste uge.

Har installeret PLEX på min yoga bærbar og bruger den som hotspot. og så plex på de to ipad's. Yoga'en kan jeg tænde på siden uden at åbne den og bærbaren har jeg med alligevel. 

Så lidt kompleks men tror det er ok for mig og så slipper jeg for at købe nyt :) 
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2019 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af AnyFellow AnyFellow skrev:

Sammen med Infuse fungerer det perfekt.
Nååååh ja, hvis man bruger Infuse burde hvad som helst vel kunne bruges.

PS fordelen med seagate'en var at man kunne forbinde den til en mobil/mobil router. Så gav den adgang til internettet til de klienter som var fobundet til den. Dvs. den delte sin internat forbindelse.
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2019 kl. 19:21
Der findes også gratis programmer, der kan streame fra en trådløs harddisk, f.eks. VLC-player til IOS.

WD er nok et godt bud på en trådløs harddisk, ellers er der her nogle andre muligheder:



Min kammerat har haft nogle stykker fra både Seagate, Western Digital og LaCie, men det er lidt ældre modeller.
Flere af dem fik han byttet inden garantien var udløbet, da batteriet stoppede med at virke...
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu