recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Cloud Services
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan du logge på Onedrive lige nu?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan du logge på Onedrive lige nu?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan du logge på Onedrive lige nu?
    Sendt: 13-December-2019 kl. 20:51
Jeg kan nemlig ikke, hverken windows desktop app'en eller i min browser.
Og jeg kan ikke rigtigt finde noget driftsinfo Confused

Disse link kan jeg ikke åbne:
https://onedrive.live.com/
https://portal.office.com/servicestatus
https://status.live.com/detail/onedrive



Redigeret af mureren - 13-December-2019 kl. 20:53
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2019 kl. 21:10
Ja, på:

Windows 10, seneste version
Linux Mint 19.2
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2019 kl. 21:10
Den virker også her....men onedrive.live.com virker ikke
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2019 kl. 21:12
Nååå...det ser bedre ud på 4G end på Wifi...og min fiberforbindelse virker vist heller ikke.
Jeg tror lige jeg tjekker driftstatus for Waoo Silkeborg :)
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2019 kl. 21:13
Oprettet 13.12.2019 17:20

Udfordringer med at åbne enkelte hjemmesider og online tjenester

Info:

Der er i øjeblikket en generel fejl med at åbne enkelte hjemmesider og benytte enkelte tjenester på internettet, som kan ramme ca. 4000 kunder. Der arbejdes på højtryk for at finde en løsning hurtigst muligt. Vi beklager de gener dette måtte medføre.

Påvirkede services:

Påvirkede centraler:

Fejlen berører:

Erhverv, Erhverv - basis, Privat

Type:

Ikke planlagt

Status på problemet:

Åben

Status på tekniker:

Sidst opdateret:

13.12.2019 17:20


Jeg er nok en af de heldige så....

Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2019 kl. 21:19
På Linux Mint, m. Firefox-browseren ser det godt nok lidt underligt ud, når man har indtastet mailadressen og trykket Enter. Som om, den loader og stopper med at loade hurtigt efter hinanden - men det virker dog.

På Windows 10, er der ingen problemer - Google Chrome
Til top
WizzD Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér WizzD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2019 kl. 22:38
Jeg har haft problemer med tv2 play.
De skriver at man skal rette sin dns til 8.8.8.8 -- det fixede problemet.

generelt har mit netværk opført sig underligt - nok de services/programmer der snakker med skyen...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu