recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen HD-lyd via PS4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen HD-lyd via PS4

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mhras Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juni-2008
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mhras Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen HD-lyd via PS4
    Sendt: 14-December-2019 kl. 13:27
Jeg får ikk TrueHD via min PS4 som er koblet sammen med min Marantz SR5011 via HDMI.

Nu har jeg testet lidt med Blu-ray filmen “The Dark Night”.

Når filmen er startet, så har jeg prøvet via PS4 menuen at ændre lyd opsætningen til Bitstream (Dolby) og Linear PCM og jeg får følgende resultater:

Bitstream: Dolby Digital + Dolby Surround

Linear PCM: Multi in + Dolby Surround

Jeg ser ikke lydformatet Dolby TrueHD når jeg trykker Info på min forstærker remote. Ligger det gemt i et af mine resultater? ...eller er det mig der er helt blæst :D

Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2019 kl. 13:57
Når jeg  ser en film med atmos på Playstation så skulle jeg når filmen er startet vælge atmos i filmens indstillinger.
Det kan være du skal det samme. 
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2019 kl. 14:08
Jeg går ud fra, at du har valgt 5.1 TrueHD-lydsporet i filmens menu?? 

Jeg vil ganske enkelt foreslå dig at læse manualen til din 5011'er lidt nærmere. Du SKAL kunne høre TrueHD ved at køre Bitstream ud af din PS4.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu