recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kanallogoer - nogen interesse?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kanallogoer - nogen interesse?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dvidebaek Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dvidebaek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kanallogoer - nogen interesse?
    Sendt: 15-December-2019 kl. 12:55
Hej alle,

Jeg har en HDHomerun med 4 tunere jeg benytter derhjemme I kombination med Kodi og Dvbviewer. Som mange af jer nok er støt ind I, så kan det være svært, at finde kanallogoer I en fornuftig kvalitet. Vi kender alle nok, at vi på google har søgt "x-kanal logo png" og fundet en fil I dårlig opløsning.
Jeg har siddet I weekenden og leget lidt med inkscape. Jeg har konverteret en stor del af mine logoer til svg-filer. Har vedhæftet et eksempel.

Så kunne det have interesse at jeg lagde dem op på GitHub, eller har I ikke same problem som jeg?

Jeg er ikke den bedste til inkscape, første weekend jeg burger det, så jeg har ikke ramt 100%, men synes jeg er kommet tæt på. ViaSat kanaler er pain in the ass! https://1drv.ms/u/s!Ao_dTrtMiZJbo95DC8wDebrwJkAKKw?e=REFqJt


Redigeret af dvidebaek - 15-December-2019 kl. 12:58
Til top
sisero Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-December-2019
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sisero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 16:32
Helt sikkert, jeg står tit i samme situation. Så et link til opdaterede logoer ville være rart :)
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2019 kl. 17:41
Der findes nogle pakker med logoer til ihvertfald mediaportal
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu