recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kompakt lille anlæg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kompakt lille anlæg

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tjbhan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-December-2019
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tjbhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kompakt lille anlæg
    Sendt: 16-December-2019 kl. 11:57
Hej Alle

Har lige brug for lidt vejledning. Min far har længe talt om at han ønsker sig et mindre musik anlæg som kan tage radio og stadig CD?!? :) Jeg sidder lidt på hegnet om det også skal kunne trække internet og BT, da han ikke er super teknisk og jeg tvivler meget på om det vil blive brugt.

Det må dog gerne være af god kvalitet og hvis der skal være noget internet radio etc. indbygget skal det være super brugervenligt med en god touch skærm. 

Højtalere har han allerede.

Har I nogle gode forslag, prisen tænker jeg skal ligge i omegenen af 3000,-

Mange hilsner
Thomas
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2019 kl. 12:11
 Der er lidt her om hvad der er på markedet i dag af den slags. https://www.elgiganten.dk/catalog/lyd-hi-fi/radio-stereoanlag/dk-minianlaeg/minianlag
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2019 kl. 12:40
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2019 kl. 13:19
Jeg vil slå et slag for Denon Ceol - det er et kompakt anlæg, men trods alt også med lidt muskler, der æder alt hvad man kaster efter det. Netradio, Spotify, CD, etc, etc. 

Her findes model N10 (og tidligere udgaver kan findes til nærmest ingen penge i DBA): https://www.hifiklubben.dk/stereo/kompaktanlag/denon-ceol-rcd-n10-musikanlag-med-streaming/
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2019 kl. 14:21
Oprindeligt skrevet af sbndk sbndk skrev:

Jeg vil slå et slag for Denon Ceol - det er et kompakt anlæg, men trods alt også med lidt muskler, der æder alt hvad man kaster efter det. Netradio, Spotify, CD, etc, etc. 

Her findes model N10 (og tidligere udgaver kan findes til nærmest ingen penge i DBA): https://www.hifiklubben.dk/stereo/kompaktanlag/denon-ceol-rcd-n10-musikanlag-med-streaming/

Jeg tilslutter mig lige her.

Jeg købte en Denon Ceol Piccolo N4 på DBA til 500 kr til sommerhuset og den fungerer fint med CD, Airplay, bluetooth mm.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu