recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos - skifte netværk til Boost
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos - skifte netværk til Boost

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Cralle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cralle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos - skifte netværk til Boost
    Sendt: 16-December-2019 kl. 21:19
Jeg har gjort brug af Sonos' tilbud om at opgradere min Bridge, da de ikke understøtter den i fremtiden.

Jeg modtager min nye Boost og går i gang med at installere den. Da jeg tager min Bridge fra så bliver mit Sonos system ved med at spille, som må betyde at det er forbundet til mit WiFi - hvilket undrer mig lidt. 

Jeg sætter Boost til og installere den på Sonos appen. men jeg kan ikke se nogen steder hvor jeg kan vælge at mine enheder skal bruge Boost netværket og ikke mit Wifi netværk?

Føler det er en lidt spildt opgradering da jeg min nye Boost ikke gør nogen forskel, medmindre det hele er så automatisk at jeg slet ikke opdager det?
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2019 kl. 21:28
med et godt netværk er der ikke brug for boost.
Har droppet bridge / boost forlænget.
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2019 kl. 13:25
droppede også min brigde til fordel for Unifi wifi - har ikke manglet dækning :-)

Jeg ville sende boost tilbage - du kan jo altid købe den hvis du mod forventning får brug for den...

Selvom de 900kr var bedre brugt på et godt AP så du får glæde af godt wifi også til fx telefoner ;-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu