recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Coaxical-kabel med mini-jack ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Coaxical-kabel med mini-jack ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
steffmoes Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-September-2010
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steffmoes Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Coaxical-kabel med mini-jack ?
    Sendt: 18-December-2019 kl. 14:39
Hej derude

Findes der mon et kabel med coaxical-stik i den ene ende og mini-jack i den anden eller skal man have en slags converter? Jeg skal bruge kablet til den digitale lyd-udgang fra en PS4 og en Sony Bluray-afspiller og så forbinde det til en højttaler der har mini-jack -indgang. Det er denne højttaler: https://www.mobilcovers.dk/products/harman-kardon-onyx-studio-4-bluetooth-hojttaler-hvid?gclid=EAIaIQobChMIsa_Sh_St5gIViM13Ch0qQgnrEAQYASABEgLmSPD_BwE

mvh
Steffen
Til top
Henrik_45 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Januar-2008
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_45 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2019 kl. 15:04
Mini-jack indgangen på højttaleren er analog så hvis du vil bruge den optiske digitale udgang så skal du have en konverter imellem ellers fungere det ikke.

Men så vidt jeg husker så har PS4 en analog headset udgang den må du kunne bruge til at forbinde din højttaler. Så skal du have en kabel med mini jack han stik i begge ender
Til top
steffmoes Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-September-2010
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steffmoes Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2019 kl. 15:08
Hej igen

Tak, men jeg mener ikke, der er en analog udgang. 

Er det sådan en konverter her, der kan klare sagen:

Til top
steffmoes Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-September-2010
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steffmoes Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2019 kl. 15:12
Til top
Henrik_45 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Januar-2008
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_45 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2019 kl. 21:54
Ja, den converter fra AV-Cables vil virke.
Så skal du bare have et toslink kabel i passende længde og et RCA til minijack kabel til at overføre det analoge signal

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu