recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - yousee  bland selv+36
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

yousee bland selv+36

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xpress Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Marts-2011
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xpress Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: yousee bland selv+36
    Sendt: 21-December-2019 kl. 08:24
hej

jeg har bland selv+36 og kan ikke se de nye nye, spændende kanaler tv som der bliv lov


er det kunne dem som har fuld pakke det gælder eller skal jeg også kunne se dem da jeg jo mist 6 kanal
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 11:47
Oprindeligt skrevet af xpress xpress skrev:

hej

jeg har bland selv+36 og kan ikke se de nye nye, spændende kanaler tv som der bliv lov


er det kunne dem som har fuld pakke det gælder eller skal jeg også kunne se dem da jeg jo mist 6 kanal
Linkfix:

Hvordan modtager du kanalerne, Yousee boks eller direkte på TV (antennestik)?

Hvis det er direkte på TV er det vist først fra årsskiftet. Wink

Mvh. JørgenT
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 15:05
Jeg har fuldpakken og modul med tilhørende kort.
Jeg kan se de nye kanaler. De er kodede, så kortet er i brug for at se dem, uden at jeg har et egentlig abonnement for at se dem. Der er tale om de 8 filmkanaler. Viasats UHD-kanal findes både i en kodet og ukodet version. Jeg kan se dem begge.
Til top
xpress Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Marts-2011
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xpress Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 16:18
jeg se dem gennem you boks som jeg læs det skal vi ikke vent til januar men kan godt se dem nu

Ekstra underholdning i julen

Ved årsskiftet får du nye kanaler i din tv-pakke. Men du behøver ikke vente helt til januar – for du kan allerede nu se dine nye tv-kanaler på din tv-boks, i YouSee Tv & Film-appen og på tv.yousee.dk. Og i december får du endda endnu mere underholdning. Du får nemlig også fri adgang til den spændingsfyldte filmkanal Viasat Film Action og til endnu flere film og serier, som du kan streame i hele julemåneden. Til dig. Fra YouSee


Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2019 kl. 08:39
Oprindeligt skrevet af xpress xpress skrev:

<span>hej
</span>
<span>
</span>
<span>jeg har bland selv+36

og kan ikke se de nye nye, spændende kan<span ="text_exposed_show">aler tv som der bliv lov
</span></span>
<span><span ="text_exposed_show">
</span></span>
<span><span ="text_exposed_show">https://mustsee.yousee.dk/tv2020
</span></span>
<span><span ="text_exposed_show">
</span></span>
<span><span ="text_exposed_show">

er det kunne dem som har fuld pakke det gælder eller skal jeg også kunne se dem da jeg jo mist 6 kanal
</span></span>


Du har valgt selv at udvælge indholdet i din pakke, derfor er hvad der sker med indholdet i de faste pakker ikke relevant for dig
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
xpress Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Marts-2011
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xpress Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2019 kl. 08:55
men jeg miste jo kanal fra basis og andre hva med dem
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2019 kl. 14:00
Oprindeligt skrevet af xpress xpress skrev:

men jeg miste jo kanal fra basis og andre hva med dem

Hvis der er nogle at dine valgte kanaler der ikke kan vælges efter
Årsskiftet, må du ind og vælge nogle nye

Men prøv at logge ind i Yousee tv og film app, det kan være du allerede har adgang til Charlie der
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
xpress Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Marts-2011
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xpress Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2019 kl. 18:18
jeg kan godt kan se dem gennem min samsung harddisk h8900 med + moduler og kort fra yousee men ikke på yousee egen tv box  lidt mærklig
Til top
Jonathanelkjaer87 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 11-December-2019
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonathanelkjaer87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2019 kl. 11:17
spænende!
https://firehjul.dk/
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu