recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp! filer er helt væk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp! filer er helt væk

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2019 kl. 12:24
Jeg har brugt dette program med succes.

Den gratis version virker fint.
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2019 kl. 12:53
nu har jeg kørt puran recovery portable og det virker som en godt program. Det hjalp mig desværre ikke. 
Den fandt nogle sluttede ting, men ikke de billeder der ser ud til at være forsvundet for good.

Jeg prøver igen en af dagene. Tak for hjælpen alle og glædelig jul
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2019 kl. 14:27
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

nu har jeg kørt puran recovery portable og det virker som en godt program. Det hjalp mig desværre ikke. 
Den fandt nogle sluttede ting, men ikke de billeder der ser ud til at være forsvundet for good.

Jeg prøver igen en af dagene. Tak for hjælpen alle og glædelig jul
for at at fjerne din juleglæde, så lyder det til ødelagte sektorer på disken, og der hjælper ingen ting desværre. Men gladeligt til dig også
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2019 kl. 15:03
Må jeg tænde et lille håb igen? Prøv Puran på SD-kortet. Måske, billederne stadig kan findes, ved en scanning på Raw disk.

Redigeret af mnielsen - 24-December-2019 kl. 15:04
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu