recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV 4K: kodi, plex, mrmc, infuse...?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple TV 4K: kodi, plex, mrmc, infuse...?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Petey Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2010
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Petey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2019 kl. 10:20
Stærkt!  Tusind tak for linket.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2019 kl. 11:20
Jeg tror jeg giver 79 kr årligt for Infuse Pro 6.

Det er korrekt, at afspilning af DVD ISO'er ikke er optimal. Som en anden har nævnt starter den med den længste titel og så må man ellers vælge titel og lydspor for at skifte afsnit i en TV-serie eller for at høre kommentarspor osv. Bonusmateriale må man gætte sig til.

Man kan enten rippe sine DVD'er til MKV-filer og omdøbe dem efter behov eller man kan - som en anden også har nævnt - benytte Kodi på en anden boks til DVD-rips. Jeg har selv en Raspberry Pi 3 i mit setup, som en sjælden gang imellem bliver benyttet til dette formål når jeg absolut skal have menuer på mine DVD-rips, men som regel vælger jeg at leve med begrænsningerne i Infuse Pro 6 på dette punkt.

Snarere end at leve med begrænsningerne i en enkelt boks - uanset hvilken det måtte være - kan jeg kraftigt anbefale, at du blot supplerer med en ekstra boks til det, du mangler.

For mit eget vedkommende har jeg rippet det meste af min DVD-samling til ISO-filer for at bevare muligheden for at bruge menuerne, men jeg går ikke i gang med at rippe samlingen igen fordi min nuværende favorit-app (Infuse Pro 6) ikke giver den bedste oplevelse hvad ISO-rips angår.
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1970
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2019 kl. 22:02
@Globulus: Dobbelt op fornuftigt og helt enig: Med ISO har man altid hele det originale sæt (også til evt. mere optimale fremtidige afspilningsmuligheder) og det er også super fornuftigt at supplere med de enheder/bokse der giver én de funktioner man behøver/lyster. Jeg shopper selv rundt og benytter lige præcis de bokse der giver mig lige præcis hvad jeg har brug for i de forskellige setup og settings. Og så er der jo den bonus derved, at man får mulighed for at følge med i hvad der sker på de forskellige platforme.

Redigeret af TBC1 - 27-December-2019 kl. 02:27
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019
Sovevær.:KD-65AF8,HTP-075,ATV4K
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu