recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til ny surround receiver søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til ny surround receiver søges

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Speaker Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2017
Sted: Spentrup
Status: Offline
Point: 144
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Speaker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2019 kl. 00:15
Et par højtalere i loftet er beviliget😀
Jeg håber det lyder så godt som folk siger
Ved ikke om den Yamaha er kraftig nok
Til top
Speaker Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2017
Sted: Spentrup
Status: Offline
Point: 144
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Speaker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2019 kl. 10:08
Har lige tjekket den Yamaha og den ser faktisk ud til at være en del bedre end jeg troede
Den er nok værd at vente på, hvis den altså bliver sat ned igen 
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2019 kl. 10:19
Jeg synes bare at problemet er at der ikke er så mange titler med Atmos eller DTS X, hvis man bruger alm. BD (det gør jeg stadig, da jeg har en projektor der kun kører HD).<

Hvis man kører 4K BD, så er der flere titler, men så bliver det også dyrer at købe filmene.

Så skal man streame, men så er det DD+ med Atmos, det er igen et kompromis.
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2019 kl. 10:37
I flg mine eksperimenter er der mere at hente ved 7.1 end 5.1.2, i forhold til 5.1.

Opskalering til atmos fra et 5.1 signal virker heller ikke ordentligt, mens 5.1 til 7.1 virker uden problemer.

Så hvis det er enten/eller ville jeg vælge 7.1 frem for 5.1.2.
Til top
Speaker Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2017
Sted: Spentrup
Status: Offline
Point: 144
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Speaker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2019 kl. 11:00
Jeg ser mest film på Netflix og har heller ikke 4K afspiller, men den kommer en dag😀
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu