recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Short throw projektor, hvilken skal jeg vælge.?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Short throw projektor, hvilken skal jeg vælge.?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Czuba81 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 13-Marts-2019
Sted: Maribo
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba81 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Short throw projektor, hvilken skal jeg vælge.?
    Sendt: 28-December-2019 kl. 18:02
hej med jer. Jeg vil gerne investere i en short throw projektor. Gerne brugt, men hvilke skal man gå efter? 
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2019 kl. 20:45
Du skal være mere end velkommen til at fortælle bare en smule mere - fx lidt om hvilke krav du har, hvad den skal bruges til, har du et budget? - hvor stort er rummet den skal være i, er det fyldt med vinduer - du ved - alt det basale der skal til for at kunne komme med nogle anbefalinger som rent faktisk også giver mening til dig. Ellers risikerer vi jo bare at komme med anbefalinger som vinden blæser.


Til top
Czuba81 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 13-Marts-2019
Sted: Maribo
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba81 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2019 kl. 20:56
jamen rummet er ikke særligt stort. 2.5 mtr. Fra sidde position til væg/lærred. Jeg skal primært bruge den til at se sport og en smule film. Vinduet kan jeg mørklægge nemt. Budget ligger på omkring 3000 kr. For projektor alene. 
Til top
Lars_M Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-November-2011
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2019 kl. 21:07
Jeg har en Benq 1080ST, den kan nok fåes til de penge vil jeg tro.

Det er i essessen en 1070 model med en vidvinkel linse på. Flot billede.

Downsides er ingen lens shift, så du skal grundet tænke dig om hvor den skal stå. 
Derudover er der noget støj fra blæser og farvehjulet.

Jeg har været virkelig glad for min.
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu