recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nulstil iphone behold sms
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nulstil iphone behold sms

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: nulstil iphone behold sms
    Sendt: 02-Januar-2020 kl. 09:50
min iphone trænger til at blive gendannet, den er blevet langsom, specielt på nettet.

Hvordan nulstiller jeg den, og beholder mine sms-tråde? er det bare lige ud, eller skal der foretages foranstaltninger?
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2020 kl. 09:59
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

min iphone trænger til at blive gendannet, den er blevet langsom, specielt på nettet.

Hvordan nulstiller jeg den, og beholder mine sms-tråde? er det bare lige ud, eller skal der foretages foranstaltninger?


Hvis du backer op på iCloud så vil dine beskeder blive gemt ved gendannelse.


Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2020 kl. 10:51
Alternativt via iTunes, hvis man ikke bruger iCloud. 

Den gratis version af iCloud er typisk ikke stor nok. Så kan det blive nødvendigt at købe mere plads.
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2020 kl. 11:42
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

min iphone trænger til at blive gendannet, den er blevet langsom, specielt på nettet.

Hvordan nulstiller jeg den, og beholder mine sms-tråde? er det bare lige ud, eller skal der foretages foranstaltninger?


Hvis du backer op på iCloud så vil dine beskeder blive gemt ved gendannelse.



Men hvis du gør det vil du få den “samme” iPhone som før, med de skavanker den måtte have.

Sørg for at Beskeder er slået til i iCloud (Indstilling -> ‘Dit navn’ -> iCloud), og sæt så iPhonen op som ny. Du skal hente apps igen, men du får en “frisk” iPhone.
/zemo/
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2020 kl. 06:52
tak for hjælpen. Det lykkedes efter en del timers backup til iCloud 
Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2020 kl. 09:04
Gendannede du eller satte du den op på ny?
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2020 kl. 09:05
først en gendannelse, samme fejl optrådte, den var langsom på nettet.
Bagefter en nulstilling og opsætning på ny. og telefonen fungerer fint igen

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu