recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket compact kamera til 3-4000kr?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilket compact kamera til 3-4000kr?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zalamdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Juni-2015
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zalamdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket compact kamera til 3-4000kr?
    Sendt: 07-Januar-2020 kl. 12:48
Søger et nyt compact kamera med et budget på 3-4000kr

Skal primært bruge det ferie billeder, eller familie sammenkomster. 

Har kigget på Panasonic TZ-100, men er lidt luren ved at det efterhånden er tre år gammelt. 

Er der nogle bedre alternativer i det prisleje? 
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2020 kl. 13:06
Vi har et Sony DSC RX100 som vi er glade for. Der findes efterhånden en del version - ved ikke hvad forskellen er
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2020 kl. 13:33
Hvis du ikke vil bruge det kamera der sidder i telefonen så ville jeg efter et der er vandtæt, da det giver muligheder for helt andre ferie billeder, når man både kan tage det med i poolen, med på stranden eller tage billeder mens det regner
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Zalamdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Juni-2015
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zalamdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2020 kl. 14:36
Telefonen er "valgt fra" da jeg har måtte sande kvaliteten simpelthen er for ringe. 

På en ferie tidligere på året havde min rejsepartner et compact kamera og de billeder vedkommende tog var bare superior ifht. min iPhone XR.

Et go pro er oervejet, men jeg skal også indrømme at jeg ikke er til bade/dykkerferier - jeg er ude og opleve ting i stedet. 
Til top
gah Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2013
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gah Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2020 kl. 17:28
Kan anbefale at klikke lidt rundt på denne seriøse kamera side, den indeholder alt, men faren er selvfølgelig, at man bliver mere forvirret, fordi man går i informations over-flow.

Link.


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu