recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee - Bland Selv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouSee - Bland Selv

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2020 kl. 16:58
Oprindeligt skrevet af jugglerq jugglerq skrev:

opgradering fra bland selv 10 til bland selv 36 får du 26 points for 100.kr 

Netflix premium koster 17 points, HBO eller Viaplay koster 6 points hver,

så man kan faktisk få Netflix & HBO for 23 Points = 100.kr hvilket faktisk er meget billigt i forhold til

markedsprisen

Hos mig koster Bland selv 36 379, så det er jo ikke ligefrem kun 100 ekstra, 199.

Jeg kan så også se på deres hjemmeside at man nu automatisk betaler for at få tilsendt deres boks. Den gider jeg ikke at have stående og de irriterer mig at det nu er obligatorisk at jeg skal have den hvis jeg ændrer min tv-pakke.

Selvom jeg er glad for min fodbold, så er det her nok endnu et lille skridt mod min afvikling af flow-tv her på matriklen
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2020 kl. 17:54
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Jeg kan så også se på deres hjemmeside at man nu automatisk betaler for at få tilsendt deres boks. Den gider jeg ikke at have stående og de irriterer mig at det nu er obligatorisk at jeg skal have den hvis jeg ændrer min tv-pakke.


Det afhænger af foreningsaftalen, om boksen automatisk er med i grundpakken eller ej*. Hvis den ikke er med, koster den vist 99 kr. som tilkøb.

* Hvis den er med, koster grundpakken også typisk 30 kr. mere, end i foreninger hvor den ikke er med.


Redigeret af bubbleboy - 11-Januar-2020 kl. 18:09
Til top
thomas4200 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2013
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomas4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2020 kl. 18:28
Jeg er med i en antenne-/boligforening og har lige nedgraderet fra fuldpakke (495 kr.) til grundpakke med bland selv 10 (ialt ca. 360 kr.) og sparer 135 kr. +\- det løse pr. måned. 

Det bliver med 2 kortlæsere til hjemmets 2 TV, da en boks ville koste 99 kr. pr. måned yderligere. Med den ville jeg kun spare 30 kr., og så gav det ingen mening for mig at nedgradere fra fuldpakken... 
De to kort og kortlæsere koster 598 kr., så om ca. 5 måneder begynder det at gå lige op når de regnes ind i det.

Så jeg må leve uden at kunne optage på de 10 bland selv kanaler, medmindre jeg vælger at udskifte min Clint DC1 og købe ekstra kort og kortlæser (så der kan spoles over reklamerne). Men tror jeg “nøjes” med Yousee app’en.


Redigeret af thomas4200 - 11-Januar-2020 kl. 18:29
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2020 kl. 17:02
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Jeg kan så også se på deres hjemmeside at man nu automatisk betaler for at få tilsendt deres boks. Den gider jeg ikke at have stående og de irriterer mig at det nu er obligatorisk at jeg skal have den hvis jeg ændrer min tv-pakke.


Det afhænger af foreningsaftalen, om boksen automatisk er med i grundpakken eller ej*. Hvis den ikke er med, koster den vist 99 kr. som tilkøb.

* Hvis den er med, koster grundpakken også typisk 30 kr. mere, end i foreninger hvor den ikke er med.

Det er ikke det der irriterer, men nærmere det at hvis jeg ændrer min tv-pakke jeg nu SKAL modtage en boks, som jeg ikke gider have. 
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2020 kl. 17:09
Så bare sig til dem, at du ikke vil modtage en boks, eller gem den væk i et skab et sted. Du kan dog ikke undgå at betale for den, hvis den automatisk er med i din grundpakkepris.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu