recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic HZ2000 og HDMI 2.1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic HZ2000 og HDMI 2.1

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2020 kl. 05:57
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Producenter må hævde HDMI 2.1 baseret alene på support af f.eks. ALLM eller eARC. Det er dog en teknikalitet og er ikke rigtig HDMI 2.1. Panasonic gjorde det samme i 2019 med GZ2000, som jo bekendt ikke har HDMI 2.1 (men har ALLM).

På Panasonics egen produktside fremgår det, at den har HDMI 2.0 på alle fire porte.
Det vil jeg ikke gå ind i en diskussion om, men blot konstatere, at AVFORUMS mener noget andet efter interviewet med Panasonic.  

Stiller man ikke de rigtige spørgsmål, så får man ikke de rigtige svar. Det kræver, at man har den tekniske og faglige ballast som journalist. Stiller man blot spørgsmål overordnet om HDMI 2.1, så vil enhver producent begynde at nævne eARC, ALLM mv. Ingen producent vil jo undersælge deres TV.

Så efter du indledningsvis beskyldte andre for at give "fejlinformation" om Panasonic HZ2000 og HDMI 2.1, og det nu står klart, at det var AVForums og dig selv, som spredte denne fejlinformation, falder der så en undskyldning?


Redigeret af Rasmus Larsen - 13-Januar-2020 kl. 05:59
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2020 kl. 09:36
Den her tråd er vist definitionen på at gå i flyverskjul Smile
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2020 kl. 10:01
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Den her tråd er vist definitionen på at gå i flyverskjul Smile
Hvis det er mig du hentyder til, så er svaret nej. Jeg gemmer mig ikke. Jeg har beklaget min fejltagelse længere tilbage i tråden. Jeg ved så ikke om du forventer en personlig en af slagsen.


B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2020 kl. 10:14
Hvem skulle den ellers rettes mod? Præstens hund? Det er bl.a. os, som du beskylder for at give "fejlinformation". De eneste, som har givet og spredt misinformation her er AVForums og dig selv.

Jeg synes, at det er almindelig pli at undskylde, hvis man beskylder nogen for noget, som viser sig ikke at være sandt.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2020 kl. 10:19
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Hvem skulle den ellers rettes mod? Præstens hund? Det er bl.a. os, som du beskylder for at give "fejlinformation". De eneste, som har givet og spredt misinformation her er AVForums og dig selv.

Jeg synes, at det er almindelig pli at undskylde, hvis man beskylder nogen for noget, som viser sig ikke at være sandt.
Øh, den eneste information og fejl information havde jeg fra AVFORUMS. Jeg har slet nævnt andre instanser, og hvis du har din hjemmeside i tankerne, så har jeg ikke været her de seneste vel 3-4 år.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2020 kl. 10:31
Yeees  Wacko Så alt denne "palaver og fejlinformation" var nok også inde på AVForums. Altså samme sted, hvor de ellers påstod, at det var tilfældet.

Karruseller er noget, som man finder i Tivoli.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu