recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Henter data, men kommer ikke videre
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Henter data, men kommer ikke videre

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
crewealex Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-Januar-2020
Sted: Thisted
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crewealex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Henter data, men kommer ikke videre
    Sendt: 12-Januar-2020 kl. 12:48
Jeg er kunde hos Lunar Way Bank.

Så når jeg skal søge et billån, så skal jeg søge hos jeres samarbejdspartner Nykredit Bank, da Lunar Way er en ny bank og ikke selv har udlån endnu.

Men jeg skal give tilladelse til at de får oplysninger fra Skat.dk

Jeg logger på med NemId og finder Lunar Way Bank i listen over banker. 

Siden henter data, men kommer ikke videre. Siden tænker og tænker, men der sker ikke mere.

Har I råd og ideer til hvad jeg kan gøre for at få det til at virke?
Til top
crewealex Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-Januar-2020
Sted: Thisted
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crewealex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2020 kl. 13:30
Har reset cookies og prøvet anden browser.
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2020 kl. 07:55
Oprindeligt skrevet af crewealex crewealex skrev:

<span style="font-family: Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif;">Jeg er kunde hos Lunar Way Bank.</span><br style="font-family: Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif;"><br style="font-family: Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif;"><span style="font-family: Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif;">Så når jeg skal søge et billån, så skal jeg søge hos jeres samarbejdspartner Nykredit Bank, da Lunar Way er en ny bank og ikke selv har udlån endnu.</span><br style="font-family: Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif;"><br style="font-family: Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif;"><span style="font-family: Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif;">Men jeg skal give tilladelse til at de får oplysninger fra Skat.dk</span><br style="font-family: Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif;"><br style="font-family: Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif;"><span style="font-family: Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif;">Jeg logger på med NemId og finder Lunar Way Bank i listen over banker. </span><br style="font-family: Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif;"><br style="font-family: Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif;"><span style="font-family: Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif;">Siden henter data, men kommer ikke videre. Siden tænker og tænker, men der sker ikke mere.</span><br style="font-family: Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif;"><br style="font-family: Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif;"><span style="font-family: Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif;">Har I råd og ideer til hvad jeg kan gøre for at få det til at virke?</span><br style="font-family: Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif;">

Har du prøvet at vælge Nykredit Bank ?



Redigeret af Furry - 13-Januar-2020 kl. 07:55
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
crewealex Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-Januar-2020
Sted: Thisted
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crewealex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2020 kl. 09:57
Jeg har ikke netbank i Nykredit, så jeg kan ikke vælge Nykredit Bank. Jeg skal vælge Lunar Way
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu