recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beocenter 7000 til Sonos Connect
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beocenter 7000 til Sonos Connect

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
torbenrp Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juli-2010
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torbenrp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beocenter 7000 til Sonos Connect
    Sendt: 12-Januar-2020 kl. 18:52
Hejsa,
Jeg har mig en gammel beocenter 7000 som jeg gerne vil have pladespiller-lyden ud fra via Sonos.
Så vidt jeg kan se er der ingen AUX udgang? Hvis stik skal man i så fald have fat i for at snuppe lyden fra højtalerudgangene og får det ind i Sonos? (Aftalen jeg fik i hus med fruen var at få Beocenter 7000 i køkken-alrum, men ingen højtaler men istedet lyd via Sonos... ;-)
På forhånd tak, mvh
Torben
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2020 kl. 19:34
Det er yderst sjældent at man har en Aux udgang.

Til gengæld så er der stik til en båndoptager, med “record out”, her burde du kunne lokke signalet ud.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
torbenrp Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juli-2010
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torbenrp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2020 kl. 09:03
Hejsa,
Tak for svar, desværre så er der ikke en "record out" så vidt jeg kan se. På forsiden er der en "Phones" - måske jeg er nød til at bruge den?



Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4240
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2020 kl. 10:02
Tape in stikket indeholder også rec out. Phones er udgang for headphones.

Redigeret af Munch - 18-Januar-2020 kl. 10:04
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2020 kl. 14:17
Jeg har haft en Beomaster7000 hvor jeg havde en Connect tilsluttet. Der brugte jeg Tape, og et DIN-phone stik som det her :


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu