recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BT headset autoconnect virker ikke mere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BT headset autoconnect virker ikke mere

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BT headset autoconnect virker ikke mere
    Sendt: 14-Januar-2020 kl. 11:38
Hej
Jeg har købt mig et billigt BT-headset, og forbundet det til min Nokia 8.1.
Det har virket super godt i et par uger. Når jeg tog headset ud af deres ladeboks, blev de automatisk forbundet til min telefon, og lyden kom så ud der istedet, og når de så blev lagt tilbage i ladeboksen, ja så var lyden tilbage på telefonen, fuldstendigt som det bør være.

Jeg testede så et andet BT-headset på min telefon, som lød ad helvede til, så de blev slettet igen, og lagt i skuffen.
Men så er problemmet opstået nu.
Når jeg tager mit første headset ud af ladeboksen, ja så forbinder de til min telefon automatisk, og er vidst under "forbundne enheder", men der kommer ikke lyd ud, og hvis jeg trykker på egenskaber for headsetet, så kan jeg trykke på "opret forbindelse", og så kommer lyden.

Jeg kan også "blot" slukke/tænde for BT på min telefon, efter jeg har taget mit headset ud af ladeboksen, så kommer det også til at virke.

Jeg har så lånt et 3. BT-headset, men der sker det samme.
Har været inde på telefonen og nulstille BT helt, men uden resultat.

Har forbundet headset til min arb. telefon (Samsung S10e), og der virker det også uden problemmer.

Kan det virkeligt passe at jeg skal have nulstillet min Nokia 8.1 helt til fabriksindstilling?Angry
Mvh Jesper
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2020 kl. 19:22
du kunne jo også starte med bare at fjerne headsettet i bluetooth menuen på din telefon først og så parre enheden igen.
Det er godt nok en ualmindelig drastisk gerning at nulstille en telefon for et bluetooth headset.
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2020 kl. 05:15
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

du kunne jo også starte med bare at fjerne headsettet i bluetooth menuen på din telefon først og så parre enheden igen.
Det er godt nok en ualmindelig drastisk gerning at nulstille en telefon for et bluetooth headset.
Det var selvfølgelig det første jeg forsøgte, men uden det hjalpAngry

Mvh Jesper
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu