recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tillader recordere.dk virkelig denne reklame? 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tillader recordere.dk virkelig denne reklame? 

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Branchekender Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2014
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Branchekender Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2020 kl. 13:52
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Branchekender Branchekender skrev:

Det er vel ikke ulovligt med falske facebook brugere?


Er det dit eneste kriterie?


Nej, kriteriet er, om reklamen overholder markedsføringsloven og de retningslinjer, som forbrugerombudsmanden har. Indtil videre har jeg ikke direkte set nogen argumentere for at reklamen er ulovlig rent juridisk.
Til top
bingoking Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bingoking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2020 kl. 14:40
Malwarebytes bon'er ud på den side og siger at det er Malvertising. Et nyt ord til min ordbog.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2020 kl. 17:43
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Tillader recordere.dk virkelig denne lortereklame: https://thiswentviral.net/dk/ny-computer/?ref_id=EAIaIQobChMIyeSj4_mD5wIVkjbgCh1avAP5EAEYASAAEgK2u_D_BwE&ad=407867352955&sites=www.recordere.dk&gclid=EAIaIQobChMIyeSj4_mD5wIVkjbgCh1avAP5EAEYASAAEgK2u_D_BwE&gclid=EAIaIQobChMIyeSj4_mD5wIVkjbgCh1avAP5EAEYASAAEgK2u_D_BwE

Flemming
Hvor har du set den på recordere? 
Ikke en jeg har stødt på, så går ud fra det er en Google Add, som dukker op i forhold til din søgen på nettet? Smile
Mvh. JørgenT
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2020 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Tillader recordere.dk virkelig denne lortereklame: https://thiswentviral.net/dk/ny-computer/?ref_id=EAIaIQobChMIyeSj4_mD5wIVkjbgCh1avAP5EAEYASAAEgK2u_D_BwE&ad=407867352955&sites=www.recordere.dk&gclid=EAIaIQobChMIyeSj4_mD5wIVkjbgCh1avAP5EAEYASAAEgK2u_D_BwE&gclid=EAIaIQobChMIyeSj4_mD5wIVkjbgCh1avAP5EAEYASAAEgK2u_D_BwE

Flemming
Hvor har du set den på recordere? 
Ikke en jeg har stødt på, så går ud fra det er en Google Add, som dukker op i forhold til din søgen på nettet? 

Den er også hos mig. Både på forsiden og på siden med de 100 sidste emner.

Jeg har aldrig søgt efter den slags. Ej heller har jeg klikket på den eller lign. reklamer. Jeg har ikke brugt mine computere i over 6 år, så jeg har ingen grund til at kigge efter sådan noget. Der er ofte reklamer jeg ikke har haft noget at gøre med.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2020 kl. 19:46
Hvordan med leveringen, kommer der told og moms på?
Til top
Byteman2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Oktober-2013
Status: Offline
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Byteman2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2020 kl. 20:45
Meget skummelt - kan heller ikke se hvem der står bag.
Mere info her:
Til top
itjf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér itjf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2020 kl. 21:47
Det foregår mange underlige ting på nettet, især når det handler om at tjene penge.
Jeg faldt over denne: https://wcfc.dk , der dukkede op som første resultat i en Google-søgning på "Hegel H190" og den sidste måned. Siden handler udelukkende med varer fra HiFi-klubben.
Kan det virkelig betale sig, når man ved hvor dyrt det er at ligge øverst hos Google?
Og når man samtidig kender HiFi-klubben's prispolitik, om ikke at give procenter, er det svært at forstå sammenhængen. Alt andet lige skal https://wcfc.dk vel have procenter fra HiFi-klubben, såfremt det ender med et salg.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu