recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mere liv i en ThinkPad T400?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mere liv i en ThinkPad T400?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2020 kl. 09:57
Hej Jan

Tak. Men kan godt læse, at der findes to vers. af T430. Jeg har fundet en med lys, så det er nice
          
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2020 kl. 09:16
Hvid du kigger til omkring 2K, så tag X1 med i dine overvejelser også. Dem har jeg brugt de sidste par år på arbejdet og de fungerer rigtigt godt. Har lige fundet en af de tidligere generationer til min datte for 2K på fjæsen.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2020 kl. 13:46
Hej Jacob Ask

Det lyder spændende. Hvilken X1 er det man skal gå efter til 2K-ish? Nogle modeller der er bedre end andre?

Går ud fra de stadig kører godt, som ThinkPad jo generelt bare gør.
          
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2020 kl. 17:45
du kan kun få en 1.gen X1 til den pris. - men det er såmænd også ganske fint nok. Eneste problem er at dockingmulighederne i de gamle X1'ere er noget lort, men til privat brug kan det jo også være pænt ligegyldigt.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu