recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forslag til gode familiefilm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forslag til gode familiefilm

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2020 kl. 19:51
E.T. har ikke set om den er foreslået - det minder mig om da jeg var knægt
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2020 kl. 22:17
Oprindeligt skrevet af SosFarum SosFarum skrev:

E.T. har ikke set om den er foreslået - det minder mig om da jeg var knægt

Den er nævnt i allerførste indlæg Thumbs Up
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2020 kl. 13:12
vores søn på 10 år, har set de fleste og hans yndlingsfilm er faktisk Deadpool filmene. 

Men nogle oversete rigtig gode familiefilm er Dolphins Tale 1 og 2


Tror han var 6 år første gang vi så Jurassic Park filmene og vi så dem så igen da den nye kom.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2020 kl. 14:02
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

vores søn på 10 år, har set de fleste og hans yndlingsfilm er faktisk Deadpool filmene. 

Men nogle oversete rigtig gode familiefilm er Dolphins Tale 1 og 2


Tror han var 6 år første gang vi så Jurassic Park filmene og vi så dem så igen da den nye kom.

Du synes altså, at Deadpool er helt okay at vise for en 10-årig, og havde ingen betænkeligheder ved at vise Jurassic Park for en 6-årig? Åvkæææj.

Derudover virker Dolphin's Tale som et glimrende forslag.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2020 kl. 15:51
En ting er sikkert, når min knægt bliver stor nok, så skal jeg se "The pink panther" filmene. Selvfølgelig kun dem med Peter sellers, sammen med sønnike   🙂

Frank
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2020 kl. 11:58
@jacobe

Ja det har jeg intet problem med, da Deadpool 2 kom i bio, var vi da også inde og se den sammen. Her i weekenden så vi 6 Underground, den synes han også var ret fed.

Det gælder alle vores 3 børn, han er 10, datter på 11 elsker gyserfilm, for ikke så længe siden hende og jeg sad og så Jigsaw fx. Den store datter på 14, er ikke så meget til actionfilm og slet ikke til gyserfilm, men mere til ungdomskomedier og romantiske film.

Jeg har på intet tidspunkt sagt der er noget forkert i at vente med at vise de mere voldelige og uhyggelige film til børn, da alle er forskellige og reagerer forskelligt. Hvis vi alle sidder og har en filmaften sammen, så bliver der jo også valgt noget som alle har lyst til at se.

For vi er helt enige om, at selvfølgelig skal man ikke have mararidt over det man ser, og bliver man rørt over en film som fx Titanic, som også rørte vores børn. Så snakker vi om det.

65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu