recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Surround + Sonos connect
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Surround + Sonos connect

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mikkelp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Maj-2004
Status: Offline
Point: 167
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Surround + Sonos connect
    Sendt: 23-Januar-2020 kl. 10:51
Hej

Har gennem længere tid gerne ville forbinde min Sonos connect til samme optiske indgang på min surroundforstærker som mit TV går ind i. På den måde kan jeg høre TV lyd over min forstærker og musik fra Sonos uden at skifte input på forstærkeren der sidder i et teknikskab... Men, jeg har købt den eneste auto switch toslink switch jeg kunne finde på markedet (se link). Den virker perfekt 1-2 dage, så låser den sig fast på en kanal og skal have en tænd/sluk før den virker igen. Det er ikke optimalt og forhandleren siger at de har set issues med den når en Sonos enhed er forbundet til den.

Så mit spørgsmål er om nogen af jer har nogen gode råd til hvad jeg kan gøre for at få det til at fungere så jeg ikke skal skifte input på forstærkeren.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu