recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - mit Tv genstarter konstant!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

mit Tv genstarter konstant!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Johaa Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2020
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Johaa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: mit Tv genstarter konstant!
    Sendt: 23-Januar-2020 kl. 19:57
Hejsa
Mit Sony Bravia kd55x8505cbae genstarter konstant. Jeg kan i tet gøre. Den står bare og tænder og slukker hele tiden. Jeg har forsøgt at tag strømmen i 3 min og sætte det til igen uden held. Jeg har forsøgt at tag internetkabel ud, og holde vol- og tænd knap nede bag på tv’et for at genstarte til fabriksny. Virker heller ikke.
Nogen der kan hjælpe? CryCry
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2020 kl. 20:52
Har du prøvet at tage batteri ud af fjernbetjening?
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2020 kl. 21:06
Hvornår startede det?

Start med at hive strømmen fra.
Derefter fjerner du ALLE kabler fra og tager batterierne ud af fjernbetjeningen.
Slukke evt også for dit trådløse netværk.

Sæt strøm til og prøv mu at starte igen, hvad sker der så?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2020 kl. 22:14
Mit gjorde det samme men det var mit apple tv der gjorde det. Jeg hev strømstikket ud og lod den stå natten over. Dagen efter var det væk
Til top
Johaa Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2020
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Johaa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2020 kl. 08:20
intet virker. 
Jeg så her til morgen at mit net er gået. Kan det have betydning fordi det måske er en opdatering som ikke kan komme igen? 
Prøver at komme igennem til min internet udbyder. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu