recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 55"  C9 OLED55C9
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG 55" C9 OLED55C9

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2020 kl. 10:31
"Må jeg spørge dig om hvorfor, at det skal være et oled tv?"
Det er det, som jeg er blevet mødt med et par gange.
Efterfølgende vil de gerne sælge et nanocell tv, som er lige så godt.
Jeg tror de er blevet instrueret i, hvordan de skal vejlede/vildlede kunderne. Men det samme sker også i Elgiganten.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2020 kl. 11:08
De får at vide hvad de Skal sælge nemlig det der er mest fortjeneste på så kommer kunden i anden række, jeg plejer så at sige til sælgeren vil du ikke sælge noget da og så kigger de lidt mærkeligt på en,  Ja for jeg ved godt hvad jeg VIL have for de så at vide, og vil de ikke sælge det jeg vil have går jeg bare videre til næste butik...
Og så plejer de at rette ind SmileWink


Redigeret af klander - 09-Februar-2020 kl. 11:09
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beovox141 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2020 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af klander klander skrev:

De får at vide hvad de Skal sælge nemlig det der er mest fortjeneste på....

Det er ikke alene et spørgsmål om fortjeneste, omkostningerne vejer tung ind.  

OLED TV ene er dem der giver suverænt flest problemer for sælgerne af to årsager:

1. Kundegruppen ved som regel præcis hvad de forventer (og er ofte selvudnævnte eksperter), og brokker sig over de mindste problemer, hvilket ofte medfører returnering, ombytning, service etc..
2. OLED har haft problemer med burnin/out der desværre for sælgerne har vist sig INDENFOR garantiperioden, hvilket har været dyrt. Om det reelt er løst kan kun tiden vise.
Til top
hoejfed Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2017
Sted: hjemme
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hoejfed Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2020 kl. 20:15
jeg bestilte et c9 click collect i power herlev, på vej ind i butikken fik jeg en mail om at de ikke havde det aligevel men jeg måtte endelig finde sælger der så kunne finde ud af noget.
jeg snakker så med en sælger der ganske rigigt siger at de ikke havde det aligevel, på deres mail skriver i jo at i ville hjælpe med et tilsvarende produkt, vil i så bestille et hjem og til samme pris ( 7999 ), et øjeblik så finder jeg lige ud af noget og ringer til en kollega siger sælgeren, han kommer så tilbage og siger at de ALLIGEVEL  liiiige havde et eksemplar tilbage, det var da pudsigt ikk.
de er såååååå hjernedøde i den butik, handler der også kun når der suuupertilbud.
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2020 kl. 19:13
Hey. Hvorfor slukker du skærmen?
Gå ind i menuen:Billede
Derefter gå i energibesparelse
Og scrol ned til SKÆRM FRA
Så er den klaret😉
Dette bruger jeg en del hvis jeg pauser noget👍

Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2020 kl. 22:48
Det lyder altså umiddelbart hurtigere at trykke een gang på den røde tast på fjernbetjeningen.
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2020 kl. 05:44
Det har du ret i. Men mener bare det skåner tveet på den måde, istedet for måske flere gange tænd og sluk😉
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2020 kl. 08:56
Jaeh, det er da rigtigt, men jeg formoder TVet er rated til at kunne tænde og slukke en del gange. Jeg ved heller ikke hvor "slemt" det er, at tænde sådan en karl nutildags.

Jeg vil ikke udelukke at din tilgang er bedre, men det ville jeg simpelthen ikke orke.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu