recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 kvalitets problemer? Løsning :-)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV2 kvalitets problemer? Løsning :-)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV2 kvalitets problemer? Løsning :-)
    Sendt: 26-Januar-2020 kl. 10:49
Opret en supportsag på 


*****

Problembeskrivelse: Pixellering, hakken, buffering - generel utilfredsstillende kvalitet af stream

Jeg har hastighed:
Enheden jeg bruger:
Den er koblet til via kablet/trådløs:

Andre tjenester fungerer problemfrit, hvorfor problemet må lægge hos TV2.

Er det muligt at blive kompenseret for den tid jeres produkt er så utilfredsstillende?

*****

Har lige oprettet en, hvis vi alle gør det samme - kommer der (forhåbentlig) fokus på det Big smile

Ovenstående skal selvfølgelig rettes til så det passer til DIN situation, men tænker det må være et godt udgangspunkt Clap

Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2020 kl. 10:51
Hov, du skal også skrive til TV2 hvilken mail adresse du bruger til at logge ind på deres tjeneste med :-)
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2020 kl. 11:07
Nu sad min kone og jeg og så TV2play i går. Uden nogle problemer. Så hvorfor kan det kun være den der har problemer med buffering osv.? Enig i billede kvaliteten ikke er god mere, men det skete først efter de satte live kanalerne på 50 Hz. Men jeg oplever ingen former for buffer problemer overhovedet om aftenen
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2020 kl. 11:29
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Nu sad min kone og jeg og så TV2play i går. Uden nogle problemer. Så hvorfor kan det kun være den der har problemer med buffering osv.? Enig i billede kvaliteten ikke er god mere, men det skete først efter de satte live kanalerne på 50 Hz. Men jeg oplever ingen former for buffer problemer overhovedet om aftenen

Godt for dig.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2020 kl. 11:32
JaAndersen> God ide. Jeg har netop oprettet en sag hos dem.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu