recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Star Wars hele serien i 4k samlerobjekt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Star Wars hele serien i 4k samlerobjekt

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thxtex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2020 kl. 10:16
Efter at have gravet lidt mere i det, så har jeg fundet frem til flg. Det er ikke sikkert at det er helt korrekt. Det er bare det jeg har kunne vurdere ud fra diverse links.

Nordisk udgave fra CDON: Engelsk omslag, DK tekst på UHD, DK tekst på BD, Ukendt på Bonus disc.
UK udgave fra Amazon: Engelsk omslag, DK tekst på UHD, Ikke DK tekst på BD, Ikke DK tekst på Bonus.
US udgave er identisk med den Engelske.
Tyske udgave fra Amazon: Tysk omslag, DK tekst på UHD, DK Tekst på BD, Ikke DK tekst på Bonus.
Polsk udgave: Man får den tyske :-)
Hollandsk udgave: Man får den tyske :-)
Fransk udgave: Fransk omslag, DK tekst på UHD, DK Tekst på BD, Ikke DK tekst på Bonus.

Jeg kunne måske tro at Bonus discene kun findes i en global udgave.

Link til UK bagside.

Link med tysk bagside. (Polsk forhandler)

Link til US bagside


Redigeret af thxtex - 11-Juli-2020 kl. 10:34
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2020 kl. 00:08
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Jeg kender dem godt, selv går jeg efter
4k77
4k80
og
4k83


Det bliver spændende at se hvordan 4k80 kommer til at se ud når de engang er færdige.


Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2020 kl. 08:34
Ifølge linkene fra thxtex herover er der ikke danske undertekster på UK-udgaven af The Rise of Skywalker

Redigeret af jake51 - 12-Juli-2020 kl. 08:35
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2020 kl. 10:24
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Jeg kender dem godt, selv går jeg efter
4k77
4k80
og
4k83


Det bliver spændende at se hvordan 4k80 kommer til at se ud når de engang er færdige.




Ja den glæder jeg mig også til, det er min favorit af de 3 film
Til top
Long John89 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-November-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Long John89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2020 kl. 12:44
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Ifølge linkene fra thxtex herover er der ikke danske undertekster på UK-udgaven af The Rise of Skywalker

Nogen der har forsøgt sig med den engelske eller tyske udgave og kan bekræfte at det er med DK tekst-...?  Tongue
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu