recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elgiganten kundeklub
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Elgiganten kundeklub

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Elgiganten kundeklub
    Sendt: 02-Februar-2020 kl. 14:52
Hej
Jeg er i gang med at købe en vare på Elgiganten.dk. Prisen er en del bedre hvis man er med i deres kundeklub, så jeg har lige meldt mig ind. 

Jeg kan desværre alligevel ikke købe til kundeklubpris. 

Hvad kan der være forkert?
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2020 kl. 16:17
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Hej
Jeg er i gang med at købe en vare på Elgiganten.dk. Prisen er en del bedre hvis man er med i deres kundeklub, så jeg har lige meldt mig ind. 

Jeg kan desværre alligevel ikke købe til kundeklubpris. 

Hvad kan der være forkert?


Jeg vil foreslå du spørger Elgiganten. De er sikkert de eneste der kan svare, specielt ud fra de sparsomme oplysninger du har givet her.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2020 kl. 07:18
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Hej
Jeg er i gang med at købe en vare på Elgiganten.dk. Prisen er en del bedre hvis man er med i deres kundeklub, så jeg har lige meldt mig ind. 

Jeg kan desværre alligevel ikke købe til kundeklubpris. 

Hvad kan der være forkert?


Jeg vil foreslå du spørger Elgiganten. De er sikkert de eneste der kan svare, specielt ud fra de sparsomme oplysninger du har givet her.

Flemming

Ja det vil jeg da gøre når de åbner:-) Indtil da så kunne man jo håbe på et svar her, hvor der måske er nogen der har prøvet at netshoppe i deres kundeklub.
Problemet er at jeg ikke ser nogen "kundeklubpris" i købprocessen, swelvom der ret tydeligt er flaget med en kundeklubpris.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2020 kl. 07:34
Det er såre simpelt.

Hvis du logger ind i venstre side foroven.

Så ændrer prisen sig.

SmileSmileSmile
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2020 kl. 13:39
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Det er såre simpelt.

Hvis du logger ind i venstre side foroven.

Så ændrer prisen sig.

SmileSmileSmile

Det er ikke lige tilfældet med den vare jeg har bestilt. Det er en vare der kun kan afhentes i butik. Jeg har reserveret den og kan så bare oplyse at jeg er i kundeklub når jeg afhenter, men prisen ændrer sig ikke før det
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2020 kl. 14:58
Ikke specielt smart. Ouch
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu