recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic GZ OLED modeller, S/W update
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic GZ OLED modeller, S/W update

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic GZ OLED modeller, S/W update
    Sendt: 04-Februar-2020 kl. 10:40
Der har i nogen tid været en S/W update tilgængelig på Panasonic´s hjemmesider. Denne skulle downloades til TV´et via en USB nøgle. Nu er updaten tilgængelig direkte på TV´et.

Jeg har kun checket updaten fsv.a. GZ TV modeller.

Jeg ved ikke rigtigt hvad updaten indeholder. Men brugere på AV Forums omtaler lidt ændringer i menuerne, og en lille forbedring i lyden på GZ2000. Jeg har ikke selv checket på rigtigheden af dette endnu.

Updaten har version 3.210

Edit: Det jeg måske observere er en smule mere billede dybde, når jeg genser meget velkendte naturfilms udsnit. Nogen vil nok kalde det placebo.


Redigeret af Hother - 04-Februar-2020 kl. 11:17
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2020 kl. 00:57
Så vidt jeg kan bedømme, er der ikke så mange af jer der har har et Panasonic 2019 OLED TV. Skulle der nu være et par enkelte, så er der netop udkommet en ny firmware update. Om updaten også omfatter LED modeller, det ved jeg ikke.

Jeg ved ikke hvad updaten indeholder, sikkert som det plejer, system stability, men lidt imponerende, at Panasonic har udgivet mig bekendt 3 updates i en tid jeg har haft mit GZ2000.

Men på mit 65GZ2000 er både billede og lyd lige så fantastisk som det plejer.


Redigeret af Hother - 08-April-2020 kl. 01:14
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu