recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Apple Tastatur iPad pro 2018
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til Apple Tastatur iPad pro 2018

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til Apple Tastatur iPad pro 2018
    Sendt: 07-Februar-2020 kl. 10:23
Jeg købte en iPad pro 2018 sidste år, og tog et tastatur med, og det har virket fint indtil videre, men nu er det begyndt, at der ikke kan sætte æ, ø og å ind i iMessage beskeder. Det virker fint andre steder. Hvad kan det være? Det er dette tastatur.



Redigeret af Flemming Larsen - 07-Februar-2020 kl. 11:19
Mvh
Flemming Larsen
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2020 kl. 11:14
Har du testet dit link? 
Hvis jeg klikker på det er det login til konto (min egen) Wink
Mvh. JørgenT
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2020 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Har du testet dit link? 
Hvis jeg klikker på det er det login til konto (min egen) Wink
Det virker da fint.LOL

Ups: Jeg ved ikke hvorfor elgiganten gør det sådan. Det er jo nemmest, at gå ind i min ordrer, og så finde det den vej, men så laver de et eller andet, så det ikke virker. Men nu skulle det virke. Tak for oplysningen.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu