recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee på appletV meget ustabil.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee på appletV meget ustabil.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Moulder Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moulder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee på appletV meget ustabil.
    Sendt: 08-Februar-2020 kl. 07:50
Hej

Jeg bruger mit Apple TV4 - 4k til at se Yousee webtv via Yousee appen.
Det har jeg gjort i et par år, og har været godt tilfreds med løsningen som stort set altid har kørt stabilt og fejlfri.

Men de seneste ca. 2 uger er det blevet meget ustabil.
Ser jeg feks. TV2, ser det fint ud de første par minutter, så bliver billedet pludselig meget sløret som ved manglende båndbredde, og kort tid efter fryser billede og lyd imens den roterende cirkel kører midt i billedet. Så kan der gå fra sekunder til minutter så kommer billedet igen, men ofte mangler lyden, som så kommer igen et stykke tid senere, eller ved at lukke appen og starte den igen.
Så kan det virke i 3-5 min. og så starter det hele igen.
Problemet går igen på alle kanaler.

Jeg har internet via mobil bredbånd.
En 4G forbindelse via min Huawei b525 4g router, og mobilmasten står ca. 200 m. fra mit hus, og speedtest viser altid over 100 mbit/s og er meget stabil.
Der er kabel fra router til Apple TV4.
Jeg kan se en film på Netflix, HBO, Viaplay eller udsendelser på TV2 play og D-play, og der er aldrig udfald eller tab af kvalitet eller billede/lyd.
Det er kun Yousee appen der er problemer med..

Nogen som oplever det samme ??
Eller kan give et bud på en løsning ??
Mvh

Moulder
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2020 kl. 13:55
Samme issue her. Det passer faktisk meget godt med at være kommet efter nytår, som der også spekuleres i omkring DRTV i en anden tråd.

Alt er kablet og forbindelsen er 100/100 fiber. Det er ikke det der er problemet.

Man kan gå ud af kanalen og ind igen, så virker det som regel.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu