recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Joker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Joker

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Joker
    Sendt: 08-Februar-2020 kl. 17:59
I går sad jeg på Elgiganten.se (bemærk, .se, ikke .dk) og kiggede lidt på film - man kunne forudbestille Joker, som udkommer mandag, til SEK 159:- hvilket jeg var tæt på at gøre samtidig med at købe Ad Astra. Så ville jeg vel få den med posten tirsdag.
Men så var vi lige i byen og tilfældigvis i en Elgiganten-butik, og der stod sørme Joker på hylden til samme pris?? Haps, sagde jeg selvfølgelig, og fik filmen et par dage tidligere og sparede desuden lige 29:- i porto Thumbs Up 

Er det noget de plejer at gøre, altså at sætte dem ud på hylden før tid?

Skal I øvrigt se den i morgen og glæder mig helt sindssygt!
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2020 kl. 22:03
Det gør det med de store udgivelser fortalte en sælger os en gang. Og gerne til 99kr stykket den første uge. Jeg v d ikke hvor meget den kostet nu her som du købte og om det vi uhd eller bare HD udgaven
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2020 kl. 22:15
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Det gør det med de store udgivelser fortalte en sælger os en gang. Og gerne til 99kr stykket den første uge.

Hm, det er da egentlig sjovt, for det er jo netop på film som Joker og andre hypede film, at de kan tjene penge den første uge. Hmmm. 
Jeg ved, at Bilka/Føtex ofte gør det, men dem har vi af naturlige årsager ikke herovre.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2020 kl. 00:08
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Det gør det med de store udgivelser fortalte en sælger os en gang. Og gerne til 99kr stykket den første uge.


Hm, det er da egentlig sjovt, for det er jo netop på film som Joker og andre hypede film, at de kan tjene penge den første uge. Hmmm. 
Jeg ved, at Bilka/Føtex ofte gør det, men dem har vi af naturlige årsager ikke herovre.
ja sådan reagerede vi også selv da vi fik det af vide
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12223
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2020 kl. 02:00
Har I aldrig været i Føtex eller Bilka? Præmierefilm koster normalt 99,- i en uge eller to.
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2020 kl. 07:13
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Har I aldrig været i Føtex eller Bilka?
Har du aldrig lært at læse (og for den sags skyld, svare) ordentligt? Jeg nævner jo netop Bilka og Føtex i mit andet svar.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2020 kl. 11:07
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Har I aldrig været i Føtex eller Bilka?

Har du aldrig lært at læse (og for den sags skyld, svare) ordentligt? Jeg nævner jo netop Bilka og Føtex i mit andet svar.
han læser det han vil forstå
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2020 kl. 12:02
Har en lidt anderledes opfattelse af den lokale Elgiganten, de sidste 2 premierefilm, jeg gik efter, havde de slet ikke indenfor de første dage efter premieren. Og de kunne ikke fortælle, hvornår de kom, da et andet firma står for distributionen. Den sidste var Spider Man - Far from home. Sørgeligt.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2020 kl. 13:06
Tror godt varehusene ved, at folk primært køber film på nettet, eller slet ikke køber film længere. Ikke desto mindre blev jeg overrasket over at kunne købe Joker, endda før officiel release.

Har lige set den, og det er da nok en af de mest geniale film jeg længe har set, med så mange lag man først rigtigt opdager bagefter. Skal klart se den igen inden længe. Og hvis ikke Phoenix løber med den Oscar er det fucking rigged.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2020 kl. 14:34
den stod til 159 DKK i den danske elmutanten? - det er da på ingen måde "billigere" i DK så - den svenske krone er jo ,7 DKK - så er det jo stadig billigere med fragt - men du får den selvfølgelig ikke før.
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2020 kl. 17:02
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

den stod til 159 DKK i den danske elmutanten?

Øh, det ved jeg intet om - som jeg tydeligt skrev, så var det SEK 159:- i en svensk Elgiganten.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu