recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Den danske Marantz-forhandler kvitter mærket
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Den danske Marantz-forhandler kvitter mærket

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Den danske Marantz-forhandler kvitter mærket
    Sendt: 10-Februar-2020 kl. 13:27
Den danske Marantz-forhandler kvitter mærket

Trist har endnu ikke fået min marantz CD6006


“Gennem en årrække har HiFi Freaks været den Marantz distributør i Europa med den største vækst i salgstallene. Det har resulteret i en stribe af klager til Marantz fra distributører fra andre lande i norden. Klagerne har gået på at HiFi Freaks har solgt Marantz for billigt”, fortæller HiFi Freaks i en pressemeddelelse.

HiFi-forhandleren fortæller at Marantz efterfølgende skruede op for de priser som produkterne blev indkøbt til.

“Som følge heraf, har Marantz løbende hævet priserne HiFi Freaks har måttet betale, indtil det til sidst blev sådan, at priserne HiFi Freaks måtte betale, var højere end produkterne kunne købes til hos forhandlere hos for eksempel Tyskland og England”, slutter HiFi Freaks.

Det er disse uenigheder om priserne der nu har ført til bruddet.


Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6069
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2020 kl. 15:07
OK... men Marantz er stadig på deres websted
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Stouenberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stouenberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2020 kl. 15:07
Den skal nok dukke op Wink Den 20. december 2018, bestilte og betalte jeg en NR1509 hos Hififreaks i Kastrup. Den blev personligt afleveret i Frederikssund den 23. om formiddagen. Flot service.
Nu mangler jeg bare at pakke den ud og sætte den op! Embarrassed
8-) Steen

BUSH DABradio + det løse...
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2020 kl. 15:17
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

OK... men Marantz er stadig på deres websted


Restlager
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2020 kl. 15:22
Oprindeligt skrevet af Stouenberg Stouenberg skrev:

Den skal nok dukke op Wink Den 20. december 2018, bestilte og betalte jeg en NR1509 hos Hififreaks i Kastrup. Den blev personligt afleveret i Frederikssund den 23. om formiddagen. Flot service.
Nu mangler jeg bare at pakke den ud og sætte den op! Embarrassed


"Min kollega er lige kommet ud fra møde med Marantz, og vi kommer desværre ikke til at kunne få mere Marantz hjem desværre.... Men jeg er lige ved at undersøge et par alternativer, som sagt har vi nogle andre mærker der muligvis tager over. Det er ikke helt besluttet, men vi har aftalt med dem at vi kan bestille det hjem"


Redigeret af gasolin - 10-Februar-2020 kl. 23:36
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2020 kl. 21:20
gasolin, er du en af ejerne af Hifi Freaks?
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2020 kl. 21:23
nej, det var et svar jeg fik da jeg spurgte angående den cdafspiller jeg bestilte i december
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2020 kl. 22:31
OK, til en anden gang, så er det smart at sætte gåseøjne omkring det, så er man klar over, der er tale om et citat...
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2020 kl. 06:04
Det er selvfølgelig ærgerligt at man ikke kan få det man har bestilt.

Men jeg kan godt forstå at Hi-fi Freaks ikke vil lade sig diktere. Det er nærmest karteldannelse.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu