recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Creek Evolution 100A integreret forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Creek Evolution 100A integreret forstærker

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Gonardo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gonardo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2020 kl. 13:20
Hejsa,

Har du brugt de balancerede indgange på den, og hvis du har hvilket apparat :-)

Mvh.

Lars
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2020 kl. 13:29
Den er ikke fuldt balanceret opbygget, så det hjælper ikke så meget at bruge dem. Men de virker; jeg prøvede dem med min Hegel HD25.
Til top
Gonardo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gonardo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2020 kl. 14:32
Takker :-)

Har en Creek Evolution 100cd i sølv, som er koblet til min Yamaha surround receiver, men det er ikke pga. de balancerede indgange at jeg skal købe denne her forstærker da den ikke er fuld balanceret! Og jeg vil ikke kunne hører forskel i forhold til Phono :-)


Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2020 kl. 14:41
Jeg er ikke helt med; er du interesseret i at købe min forstærker?
Til top
Gonardo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gonardo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2020 kl. 15:01
Det var lidt et tilfælge at jeg faldt over den herinde, og blev lidt interesseret pga. de balancerede indgange...da jeg har balanceret udgange på min Creek cd-afspiller og sikkert vil passe godt sammen ren lydmæssigt.
Cd-afspilleren balanceret udgange er jo nok heller ikke fuld balanceret ligesom forstærkeren.

Så jeg forstår ikke helt formålet at Creek har lavet de XLR ind/udgange, hvis man ikke kan hører den store forskel da den ikke er fuld balanceret ?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2020 kl. 19:47
Jeg tror bare det er noget der skal være der. Nogle vil nok bruge det uanset hvad.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2020 kl. 12:35
Jeg vil i øvrigt lige tilføje, at dette ikke er en svaghed ved netop denne integrerede forstærker. Der findes masse af forstærkere som understøtter XLR/balanceret input, men som ikke er fuldt balanceret opbygget.

Jeg ved ikke, om der findes noget som helst i 15.000-kroners-klassen, som rent faktisk rigtigt understøtter brugen af XLR ordentligt. Men som sagt, så er det bare en feature der helst skal være der, fordi det er noget der efterspørges.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2020 kl. 15:33
Nu med flere billeder.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 17:55
Yderligere prisfald.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu