recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skift af strømstik på B&O anlæg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skift af strømstik på B&O anlæg

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2020 kl. 17:09
Oprindeligt skrevet af Zuppe Zuppe skrev:

Kan man ikke sige til forsikringen, at det er børnene der kom til at gøre et eller andet med de ledninger, så forsikringen tager den?


Selvfølgelig kan man det, men det er altså forsikringssvindel.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2020 kl. 17:19
Oprindeligt skrevet af Zuppe Zuppe skrev:

Kan man ikke sige til forsikringen, at det er børnene der kom til at gøre et eller andet med de ledninger, så forsikringen tager den?
Børnene kom til at gøre et eller andet: De lukkede kaninen ud af buret. Wink
Om der er gæstebudskadedækning indeholdt i forsikring og den dækker den slags "uheld" er så en anden sag. 
Man kan vel altid spørge. Smile
Mvh. JørgenT
Til top
ildocteur Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-September-2005
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ildocteur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2020 kl. 08:23

Jeg er enig med Jørgen at din forsikring burde dække dette lille uheld.  Normalt er ansvarsdelen af forsikringen mere fleksible end hvis det er dine egene ting der sker skade på.

Hvis anlægget virkelig ikke har været tændt i 8 år, så kan det jo lide af alle mulige andre dårligdomme (udtørrede elektrolytter og den slags stads), som så opdages når de sendes til reparation.

Jeg kan næste mærke begrejstringen hos B&O når deres formodelig eneste kunde i denne uge (Der er vel ikke mange der handler hos B&O nu om dage)  aflevere en reparation, der potentielt kan redde månedens indtjening.

Hvis ikke du kan få forsikringen til at betale vil jeg som minimum begynde med Harald Nyborg 27 kroners løsningen for at checke om anlægget overhoved virker inden jeg begynder at sende det til reparation.

Endelig så er det nok en god ide at shoppe lidt rundt for at få en skarp pris på reparationen, det er jo en triviel reparation uden krav om den store fejlsøgning.  Der finde en hel del mindre eletronik værksteder som ikke nødvendigvis skal have 1000 kroner i timen for den slags.






Redigeret af ildocteur - 15-Februar-2020 kl. 08:23
Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beovox141 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2020 kl. 10:32
Jeg kan skifte de tre ledninger for 300kr.... på en halv time.



Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu