recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Videomikrofon til Samsung Note 9
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Videomikrofon til Samsung Note 9

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Videomikrofon til Samsung Note 9
    Sendt: 15-Februar-2020 kl. 12:11
Er der nogen kyndige hoveder herinde, der kan hjælpe mig i retningen af en god og billig videomikrofon til min Samsung Note 9? Jeg har tilkøbt en Smooth 4 Gimbal, som jeg filmer med, men mangler noget til at optage bedre lyd.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2020 kl. 12:23
der er jo ikke noget minijack stik. Så umiddelbart, så er du nødt til at bruge noget usb-c interface i stedet. Du kan selvfølgelig bruge minijack adapter til usb-c.
hvad er dit budget? - der er ret mange muligheder, alt lige fra professionelle løsninger til "kineserudstyr" (som faktisk er ok, men stadig "kinaudstyr") RODE laver nogle ganske udmærkede ting, men mener ikke er der hotshoe på en smooth 4 til mikrofon. Så skal du køre lyden separat, men det kommer selvfølgelig an på hvad det er fro noget du vil optage.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu