recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nvidia shield udelukkende Plex server
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nvidia shield udelukkende Plex server

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nvidia shield udelukkende Plex server
    Sendt: 16-Februar-2020 kl. 15:45
Jeg vil anskaffe mig en shield (nyeste version), som server til Plex.
Vi har egentlig apple tv osv, men både unger og frue savner brugen af webos på vores c8.
Jeg har brug for en Plex server til at transcode dts til dd til xplay på webos, da vi har et surround system der kun klarer Dolby.

Jeg er dog i tvivl om jeg så vil få 24hz når det kræves til film via xplay/Plex på webos.
Nogen der kan svare på det?
Til top
Fidoble Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fidoble Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2020 kl. 11:19
Du kan godt få 24Hz på dine film. Der er en indstilling hvor den automatisk skifter refresh rate. Det fungerer fint på mit setup, som består af Panasonic fjernsyn, Denon soundbar og en nVidia Shield (den lille cylinder).
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu