recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udluftning i kælder (biograf)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udluftning i kælder (biograf)

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2021 kl. 22:04
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

fuldstændigt det samme.....
Tak Big smile
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2021 kl. 10:32
kan anbefale dig og stille spørgsmålet på https://www.lav-det-selv.dk/ der sidder håndværkere der kan fortælle hvad der er det korrekte 
Til top
ARTISTEN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2021 kl. 16:48
Oprindeligt skrevet af Kim Dahl Kim Dahl skrev:

Jeg har et dedikeret kælderum som skal laves til hjemmebiograf. Er der nogen anbefalinger ift. udluftning, har selv haft kig på en Duka one Pro til montering i et hul i ydermuren. Men jeg ved ikke om det er en god løsning eller om det larmer. Hvordan med træspær er det en dårlig ide imod en ydermur ift. råd?

Det er meningen at der er skal et træ/metal skelet op over det hele og så gipsplader på vægge + loft.
En måde at bygge en hjemmebio på i en kælder er smøre skalflex på de rå vægge , byg træskeletter med Rockwool og køb en dyson til ventilation og varme . Dette er billigst
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu