recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket kabel skal jeg bruge Mac til skærm?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilket kabel skal jeg bruge Mac til skærm?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
SEOMaster Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Januar-2020
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SEOMaster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2020 kl. 15:29
0le: Tak for link, men det virker selvfølgelig ikke (flot Apple) men de siger man skal købe det her kabel fx LINK HER

Eller det her - de skriver dog følgende: Går ud fra min MacBook Pro har det den alternate mode?

*Vigtig info: USB-C porten på din enhed skal understøtte "DisplayPort Alternate mode" for at du kan bruge denne adapter.


Potter: Ja det er selvfølgelig rigtigt. Jeg tænkte bare det var nice at udnytte hele skærmens kunnen, men det lyder jo ganske fint det du skriver

Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2020 kl. 17:46
Lyder som det første er rigtig. jvf den artikel jeg linker til burde det virke.
Til top
SEOMaster Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Januar-2020
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SEOMaster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2020 kl. 19:20
0leDK: Ja og de skriver jo også selv på den hjemmeside at det virker. Så det bliver et forsøg værd. Kan dog ikke li' at du kun gav 120 kr. og jeg skal give 359 kr. + fragt OuchLOL
Til top
SEOMaster Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Januar-2020
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SEOMaster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2020 kl. 20:22
Opfølgning:

Jeg endte med at købe det her kabel, da det lød til, at det kunne hjælpe mig: https://mackabler.dk/usb-c-til-displayport-605.html?q=089-4

Og det virker fantastisk


Se venligst bort fra de grimme kabler fra computeren, og at den stadig står på kassen. Jeg modtager en Twelve South ParcSlope i morgen.


Edit: Link fix


Redigeret af SEOMaster - 01-Marts-2020 kl. 20:25
Til top
SEOMaster Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Januar-2020
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SEOMaster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2020 kl. 21:32
Nu skal jeg så bare leve med, at specielt 16" MacBook Pro lider af det problem, at blæserne kører konstant, også selvom computeren ikke laver noget, og den bliver ret varm over Touch Bar, og det har jeg allerede oplevet nu. Dog kan jeg heldigvis ikke rigtig høre blæserne, da jeg ofte har headset på, men det er da ikke så fedt, at den bliver så varm hele tiden ConfusedConfused
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu